کبوتر کبوتر

 
کبوتر
 
 
منوی اصلی
صفحه نخـــــست
چــــاپ صفــــحه
خـــانه كردن وب
ذخـــــیره صفحه
پـست الکترونیک
بایگـــانی مطالب
در باره ی ما
 

(با تشکر از بازدید کنندگان وبلاگ) هدف از راه اندازی وبلاگ اشنایی بیشتر به علاقه مندان کبوتر و تبادل اطلاعات در این زمینه می باشد.
موضاعات
عکس+ مطالب کبوتر بادکنکی+عکس کبوتر خانه در ایران انواع حلقه ها کبوتر پلاکی+عکس کبوتر چتری+عکس کبوتر هومر +عکس کبوتر بلژیکی یا چین دار شرقی+عکس کبوتر یهودی+عکس کبوتر پلاس یا دمگیر +عکس کبوتر هلندی و شامپیون+عکس کبوتر پرستویی+عکس کبوتر فری یا پشت فر+عکس کبوتر سرخ کربلایی+عکس کبوتر گرو(تیر ماه) کبوتر پشت دار+ عکس کبوتر کینگ + عکس کبوتر امپراطور+عکس کبوتر دم سفید+عکس کبوتر چشم تلسکوپی+عکس کبوتر دو کاکل+ عکس کبوتر بخارا+ عکس کبوتر کله سفید+عکس کبوتر سرک + عکس کبوتر مالت + عکس کبوتر سوالا کبوتر حامل + عکس کبوتر پشت طاووسی + عکس کبوتر اسکندرون یا اسکاندرون کبوتر کل دار+ عکس کبوتر ریش+عکس کبوتر تمبلر+ عکس کبوتر رولر+ عکس کبوتر دم سیاه وکل دم سیاه+ عکس کبوتر پشت سفید + عکس کبوتر سبز نقره ای+ عکس کبوتر مودنا + عکس کبوتر سفید پر پا نوک ریز مشهدی +عکس کبوتر لارک (المانی)+ عکس کبوتر سینه دم سیاه + عکس کبوتر مصری + عکس کبوتر های زیبا+عکس کبوتر کاکلی شاخ دار +عکس کبوتر چینی یا جغد چینی + عکس کبوتر فروشی کبوتر سرور +عکس (انواع نژاد ها) کبوتر قره +عکس دانلود کلیپ سفید نوک ریز بیماری ها و راه های درمان کلیپ طوقی کلیپ یهودی ;کلیپ سینه ای کلیپ طوقی کلیپ امپراطور کلیپ حامل کلیپ گرو کبوتر طوقی کلیپ نقره ای پاپر کلیپ سرخ کربلایی2 کلیپ چتری دم یو کبوتر نقره ای +عکس دانلود کلیپ سفید نوک ریز
پیوند وبلاگ
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کبوتر و آدرس کبوتر.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






 

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی


آرشیو ماهیانه
خرداد 1393
ارديبهشت 1393
مرداد 1392
خرداد 1392
فروردين 1392
بهمن 1391
دی 1391
آذر 1391
آبان 1391
مرداد 1391
تير 1391
خرداد 1391
ارديبهشت 1391
نویسندگان
نویسندگان
پیوند وبلاگ
کبوتر چلچله
کبوتر فردوس
کبوتر قزوین
بهشت کبوتران ایران
کبوتر پلاکی(اقای صفایی)
کلوپ کبوتر داران جنوب غرب ایران
کبوتر اهواز (مهندس موذنی)
فدراسیون جهانی کبوتر
سایت قناری قم ( الماسی)
انجمن ملی کبوتر امریکا(NPA)
تجارت طلایی در کلوپ قناری قم
حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
الوقلیون

:: تمام پیوندها ::
 
طراح قالب و کد های جاوا...

كاربران آنلاين: نفر
تعداد بازديدها:
RSS

طراح قالب و کد های جاوا...

Www.LoxBlog.Com

کد های وجاوا :


کبوترگرو (تیر ماه)+ عکس

          دانلود کلیپ               

 مسابقه یا گرو چیست و چه مزیتی نسبت به یک میهمانی ساده در رشد و احراز تجربه بالا برای یک کبوتردار دارد ؟

هر گونه رقابت شرایطی و دوئل واقعی و با رعایت اصول مشروط و یکسان بین دو کبوتر دار را مسابقه یا گرو می نامیم که الزاما" و بجهت سالم سازی بسترعواید و مبالغ شرط جایزه ، باید خیر و منافعی از محل آن جایزه ، برای افراد بی بضاعت و نیازمند جامعه در نظر گرفته شود . همانگونه که قبلا" نیز در کامنتها و مطالب پستهای مختلف عرض کردم علت انتخاب جایزه که الزامی به بالا بودن مبلغ آن نیست در مسابقه یا گرو تنها ایجاد انگیزه لازم برای یک رقابت گرم می باشد که در این رابطه و همگام با فرهنگ ایران زمین و سنت پسندیده  دستگیری از نیازمندان واقعی ، دوستان فهیم مان همچون حاج یوسف نازنین و دیگر بزرگواران، پیشنهاداتی گرانقدر و مبسوط ارائه دادند که رعایت آنها از سوی آحاد عشقبازان بسیار حائز اهمیت می باشد و فرد بازنده بدین جهت که بخشی از مبلغ باخت او صرف امور خیریه شده و بنوعی او نیز در امر خیر مشارکت داشته قطعا" خوشحال خواهد بود.  بطور کلی مسابقه دادن و بستن گرو در کسب تجربه برای یک کبوتردار بسیار مهم تر از یک میهمانی می باشد زیرا در یک میهمانی ، شرایط و ضوابط مندرج در یک قرارداد رسمی گرو بصورت جدی و بی اغماض رعایت نمی شود و همه چیز تقریبا" بصورت آبکی می باشد و بعلاوه رسمیت و اهمیت چندانی هم برای اهل فن ندارد در صورتیکه در مسابقات رسمی و گروها می توانیم اذعان کنیم که مو از ماست کشیده خواهد شد و در نتیجه هم کبوتر و هم مربی محک جدی خواهند خورد مشروط بر اینکه انجام رقابت بصورت کاملا" سالم و بیطرفانه صورت پذیرد .

 شرایط یک حریف خوب برای مسابقه در تیرماه ( گرو ) چیست ؟ همیشه قبل از بستن هر گونه قرارداد سعی نمائید تا چند چیز را با حریف خود تطبیق دهید و چنانچه این تطابق نزدیک بود اقدام به بستن قرارداد مسابقه نمائید . اجازه دهید که یک توصیه ای خدمتتان بکنم .... این کار مانند زمانی است که شما می خواهید به خواستگاری بروید و در طی آن تمامی عوامل منجمله : سطح معلومات و فرهنگ دو خانواده ، سنجش سطح طبقه اقتصادی و میزان رفاه طرفین ، تطبیق محل سکونت طرفین ، اصالت خانوادگی طرفین ، میزان اعتقاد طرفین به آداب و رسوم مذهبی و اجتماعی ، بررسی عادات و  آداب سخن گفتن طرفین و ...... را می سنجید . برای پیدا کردن یک حریف خوب لازم است تمامی عوامل اینچنینی را مورد بررسی قرار دهید همچنین پسندیده است که از لحاظ تعداد کبکی ، اقلیم آب و هوایی ، هم سطح بودن تجربه در این سرگرمی مفرح ، نزدیک بودن کیفیت بام طرفین ، قدمت حدودا" هم زمان طرفین در محل نگهداری کبوترانشان و ..... نیز جداگانه بررسی شود . بعنوان مثال در مورد قدمت حدودا" هم زمان طرفین در محل نگهداری کبوترانشان یعنی اینکه با کسی گرو نبندید که در بام حال حاضرش قدمت مثلا" بیست ساله دارد و شما بر روی بامی بازی می کنید که قدمت مثلا" دو ساله دارید پس شرایط برای شما بسیار سختتر خواهد بود چون آن شخص اگر فقط سالی 10 کبوتر بعدازظهری کنار گذاشته باشد اکنون باید حدود 200 کبوتر عالی داشته باشد ولی شما چون نو بام هستید پس در این رقابت نابرابر طبعا" درحق شما اجحاف خواهد شد . یاد آوری یک نکته : گاهی اوقات بر اثر  بی مبالاتی و بی مهری از سوی برخی مغرضین و مدعیان پوشالی ، عرصه چنان بر شما تنگ می شود که ممکن است که هیچکدام از اصول بالا را رعایت ننمائید .  

چرا گاهی باید گرو بصورت هم زمان ببندیم ؟

 چنانچه دو حریف نزدیک به هم و تقریبا" در یک منطقه جغرافیایی باشند و یا اگر شرایط بنحوی باشد که در یک برهه زمانی ، احتمال شرایط جوی بسیار ناپایدار و متغییر بدهیم بهتر است که قرارداد گرو بصورت همزمان نوشته شود تا تمامی شرایط اقلیمی برای هر دو حریف یکسان باشد و از این بابت اختلافی در آینده پیش نیاید و البته تنها ایراد گروی همزمان این است که تعداد داوران ، بدلیل زمان یکسان مسابقات ، دو برابر مواقع عادی خواهد شد و این ایراد از این تفکر نشات می گیرد که پیدا کردن داور واجد شرایط گاهی بسیار مشکل می باشد .  

 

 چرا انتخاب داوران کنار و داور وسط مهم است و اصولا" یک داور خوب چه شرایط و ویژگیهایی را باید دارا باشد ؟ در مبحث داوری عرض کنم که حتما" از وجود داورانی استفاده نمائید که رای آنها معتبر باشد و دیگران برای نظر صحیح آنها ارزش قائل باشند . عنایت داشته باشید که اگر داوری را که انتخاب می کنید دارای علم کافی نباشد حقوق و زحمات شما و کبوترانتان را برای مدت یکسال بباد فنا خواهد داد پس در انتخاب خود بسیار سختگیر و با وسواس باشید . بعلاوه داوری را انتخاب کنید که دارای بینش و تجربه بالایی بوده و حتما" خودش کبوتر هوا کن خوبی بوده و در مسابقات نیز شرکت کرده باشد . به پاکی و درستی نامور باشد و همواره جانب حق و حقیقت را بگیرد و البته مدافع سرسخت مواضع شما نیز باشد . هر کدام از حریفان برای خودشان یک وکیل یا داور کنار انتخاب می نمایند که تنها وظیفه دارند تحت هر شرایطی  از موکل خودشان دفاع کنند . همچنین دو حریف ، یک فرد بیطرف و ناظر بر حسن اجرای قرارداد که مورد وثوق طرفین می باشد را انتخاب می نمایند که به داور وسط شهرت دارد و در صورتیکه دو داور کنار به اختلافی بر خوردند ایشان پا پیش گذاشته و با ارائه نظر منطقی خود ، مشکل را حل و فصل می نماید و برعهده دو داور کنار است که به رای و نظر داور وسط گردن نهند ولو اینکه به نظر ایشان نا درست و غیر منطقی برسد .  کوتاه سخن اینکه در مورد اهمیت داوران همین کافی است که عرض کنم متاسفانه در این سرگرمی مفرح ما داور تمام عیار بسیار کم داریم و معمولا" بهترین داوران تنها با سه یا چهارعلامت از نشانه های کبوتر پریده آشنا هستند. 

 چگونه و چه کسانی را باید برای مراسم میهمانی و یا مسابقه ( گرو ) دعوت نمائیم و چه تمهیداتی را باید برای آسایش اهالی محل و همسایگان بکار بندیم ؟

بی شک یکی از مراحل بسیار حساس و حتی مهم تر از خود مسابقه یا میهمانی ، دقت در انتخاب نفرات دعوت شده در این مراسم است که بنظر حقیرمی بایست با وسواس بینظیر صورت پذیرد . موکدا" توصیه می نمایم که از پذیرش افراد معتاد ، ظاهر نا آراسته ، بد دهان و فحاش ، افرادی که اشتهار به فساد و بدنامی دارند ، افراد بی ملاحظه که در خیابان می ایستند و آسمان را نظاره می نمایند و بطور کلی کسانی که شئونات اخلاقی را رعایت نمی نمایند از دعوت کردنشان خودداری فرمائید . حتما" سعی نمائید که یا از کارت دعوت استفاده نموده و یا اینکه از دوستان بخواهید در صورتیکه با همراه تشریف می آورند حتما" نکات فوق الذکر را رعایت نمایند . حتما" حضار و تماشاگران محترم را در محل مناسب که بتوانند هم کبوتران را روئیت کنند و هم از دید همسایگان مخفی بمانند اسکان دهید . از همگان درخواست نمائید تا از صحبت نمودن با صدای بلند و هر گونه هیاهویی که جلب توجه اهل محل را بنماید خودداری کنند . از یک یا دو نفر از دوستان نزدیکتان درخواست نمائید تا همواره اطراف منزل را چک نمایند تا چنانچه کسانی در بیرون از محل مورد نظرتان و در کوچه و خیابان مشغول دیدن نمایش کبوتران هستند را بداخل دعوت نمایند . لازمه استمرار هر میهمانی اینچنینی ، دوستی و رفاقت با اهالی محل می باشد که میبایست به این مهم همیشه دقت ویژه نموده و همواره رعایت اطرافیان را بنمائید . 

 نحوه نوشتن و بستن قرارداد گرو چگونه است و معمولا" شامل چه موارد و نکاتی می شود ؟ ( متن یک قرارداد ساده که طرفین ملزم به رعایت مفاد آن باشند چگونه است ؟ ) .

بطور کلی ، قراردادهای مختلفی ، با ادبیات و سلیقه ها و مقاصد مختلف تهیه و تنظیم می شوند که برای این قسمت قصد دارم که متن یک قرارداد بسیار ساده را اما با یک چارچوب کامل آموزشی برایتان مطرح نمائیم : 

                                                  به نام خداوند عشق و زیبایی

 قرارداد پرواز کبوتر به تعداد         عدد مابین آقای                     ساکن خیابان

 

                                     پلاک             از یک طرف و آقای                    ساکن خیابان                                                             

 

                                     پلاک         از سوی دیگر طبق مفاد ذیل منعقد گردید :

 1 – طرفین ، توافق نمودند بصورت هم زمان و دورقرق کبوترهوا نمایند که روز پرواز برای طرفین تاریخ   /4/    خواهد بود که به هیچوجه تغییر نخواهد کرد مگر با توافق دو طرف قرارداد .

2 – حضور میهمانان بر روی بام و همچنین بالکن یا تراس و استفاده از موبایل ، توسط داوران پس از پرواز کبوتران اکیدا" ممنوع بوده و در صورت مشاهده ، صاحب پشت بام مسئول عواقب آن خواهد بود . حضور شخصی که مربی کبوتران می باشد بر روی بام ، اکیدا" ممنوع می باشد . معرفی مربی کبوتران توسط شخصی صورت می گیرد که پنج روز تمام ، پای آب ودان بوده و ناظر بر همه چیز بوده است و گواهی ایشان در مورد عدم حضورمربی کبوتران ، مورد تائید می باشد . ضمنا" در روز مسابقه یک نفر که فقط آشنایی با کبوتران دارد آنها را تر و خشک و جا می نماید .

 3 – طرفین باید کبوتران خود را با رنگ مشخص کنند و همچنین پانزده دقیقه پس از پرواز ،    تعداد        عدد زیر پایی بر روی تور و یا محلهای فرود کبوتران بریزند . بجای کبوتریکه پس از برخاستن از بام در یک مسیر مستقیم هرز نشسته می توان کبوتر دیگری رها کرد . ضمنا" در همان صبح پرواز ، نمونه هایی از فضولات کبوتران هوا رفته برای آزمایش تست دوپینگ توسط داور وسط ها جمع آوری می گردد و تا تائید نهایی آزمایشات ، جایزه به فرد برنده ارائه نخواهد گردید . همچنین در روز مسابقه ، هر گونه آب پاشی بر روی بام و پاشویه مطلقا" ممنوع است . 

 4 – مقرر گردید طرفین روز قبل از پروازکبوتران حریف را مٌهر نموده ( مٌهر باید فاقد شماره تلفن باشد ) و تعداد        کبوتر نیز به عنوان اضافه رزرو مٌهر       می نمایند . همچنین طرفین برای به پرواز در آوردن کبوتران به مدت        دقیقه زمان در اختیار خواهند داشت .

 5 –  طرفین توافق نمودند به مدت     روز متوالی شخصی را برای نظارت بر آب و دانه طرف مقابل تعیین نموده و دادن هر گونه دارو و همچنین دانه خیس شده نیز غیر مجاز می باشد  و طرفین فقط مجاز به استفاده از دانه ارزن بصورت کاملا" خشک می باشند و همچنین ، حق ایجاد تغییر شکل برای پشت بام را با کشیدن و یا جمع کردن تور در روز قبل از مسابقه را نخواهند داشت .

 6- مقرّر گردید اشخاصی که در مدت      روز ناظر آب و دانه طرفین هستند بصورت روزانه تمامی مشخصات ظاهری و علائم مشخصه کبوتران بعداز ظهری را بدقت در یک صورت یادداشت نمایند تا چنانچه برخی کبوتران سابقه تکرار پرش تا بعدازظهر را دارند زیر ذره بین دقیق قرار گیرند . 

 7- ارزش این قرارداد که میبایست از دو روز قبل از پرواز در اختیار داوران وسط قرار گیرد     تعداد         تمام سکه بهار آزادی و یا مبلغ                 تومان وجه رایج کشورمی باشد . همچنین به کسی که در مجموع تعداد کبوتر بعدازظهری بیشتری داشت نیز تعداد        تمام سکه بهار آزادی تعلق خواهد گرفت که توافق گردید 50% کل مبلغ فوق الذکر صرف اهداء به موسسات خیریه و نظایر گردد .  لازم به توضیح است که ملاک کبوتر بعدازظهری از بعد از ساعت 00/13 ( ظهر شرعی ) خواهد بود که در صورت هر گونه اختلاف ، نظر داور وسط حجت قطعی می باشد .

 8 – طرفین آقایان             و             را به عنوان داوران وسط انتخاب نمودند  و مقرر گردید که در روز پرواز تنها داوران و نفر آشنایی که کبوتران را جا می نماید در روی بام حضور داشته و صاحبان قرارداد نیز به هیچ عنوان حق حضور بر روی بام را ندارند .  اسامی داوران کنار نیز متعاقبا" به اطلاع خواهد رسید .

 9 – توافق گردید که داوران تنها تا ساعت     بعدازظهر بر روی بام خواهند بود و بعد از ساعت فوق الذکر هر کبوتری که مراجعت نماید ساعتش منظور نخواهد گردید . همچنین اگر بهر دلیلی منجمله نیروی انتظامی و یا شرایط بد جوی و غیره ، ساعت پرواز کبوتران یکی از طرفین ، نوشته نشود و توسط داوران نیز تائید نگردد ، شخص مورد نظر بازنده میدان خواهد بود .

 این قرار داد در نه بند لازم الاجراء به تصویب طرفین و شهود رسید .

 سایر موارد و شرایط :

 محل امضاء طرفین و شهود با ذکر نام

  مختصر توضیحی در باب مفاد قرارداد : 

همانگونه که ملاحظه نمودید بسیاری موارد کلیدی دیگری را می توان به این قرارداد افزود و یا کم کرد که این بستگی به سلیقه شما دارد . حتی می توانیم برخی نکاتی را که متذکر گردیدم مرتب تر کرده و قرارداد را بهتر ویرایش نمائیم که بدلیل ضیق وقت حقیر تنها بصورت فی البداهه نوشتم  . در باب توضیحی و چگونگی و چرای مفاد قرارداد به ترتیب عرض می کنم : 1- چنانچه تغییرات آب و هوا و جوی ناپایدار داشته باشیم بهتر است که بصورت هم زمان هوا نمائیم و چنانچه در اطراف حریف تان ، کسانی باشند که شاید با برخی تحرکات کبوترانشان باعث  شوک به کبوتران حریف شوند و موجب بهبود ساعت ایشان گردند بنابراین احتیاط را رعایت کرده و حتما" از گزینه دور قرق استفاده نمائید .2- از آنجا که برخی کبوتران مسابقه بسیار رموک هستند و وجود اشخاص می تواند تحت هر شرایطی ، به یک شوک مثبت برای افزایش پرش در آنها منجر گردد بنابراین از پذیرش میهمان بر روی بام ، بالکن ، تراس و غیره تا شعاعی که مناسب بدانید جلوگیری نمائید . استفاده از موبایل را بنابدلائلی چند اکیدا" ممنوع می دانم : گاهی ممکن است که داوران حریف  ( بر روی دو بام مسابقه همزمان )  با هم تماس گرفته و وضعیت شما را دقیقتربررسی کنند و چنانچه ساعت حریف از شما پائینتر و همچنین اختلاف ساعت حریف با شما اندک باشد ، شروع به سنگ اندازی کرده و در نتیجه بدنبال بهانه ای برای هرز کردن کبوتران پریده و یا هر مستمسک دیگری برای جبران باشند که گاهی  این مسئله سبب اختلافات ناگواری خواهد گردید . گاهی استفاده ازموبایل از سوی داور شما باعث کاهش دقت ایشان در مراقبت از کبوتران حریف می گردد که بهر تقدیر این مسئله نیز کاملا" بضرر شما خواهد بود . و سرانجام در روز مسابقه گاهی برخی افراد از ترفندهای روانی کاملا" حساب شده ای علیه شما استفاده کرده و با دادن اطلاعات نادرست و شایعه سازی باعث از بین رفتن انگیزه رقابت در شما شده که گاهی دیده شده این جّو سر خوردگی و تضعیف روحیه چنان موثر می افتد که بر روی داور شما نیز تاثیر گذاشته و ایشان را از ادامه پیشروی پر قدرت و مقتدرانه باز می دارد که در مجموع بهتر است از استفاده از موبایل بر روی بام ، بخاطررواج شایعات و اثرات مخرب آن جلوگیری گردد .  3 - هرگونه آب پاشی و پاشویه در روز مسابقه بدلیل ایجاد رفع خستگی برای کبوتر بنوعی جنبه دوپینگ داشته که ممنوع می باشد . هر کدام از طرفین باید کبوترانشان را با رنگ مشخصه مثلا" سینه ، علامت بزنند تا در صورتیکه کبوتری هرز نشست قابل تشخیص باشد . 4 – کبوتران باید روز قبل از پرواز و پیش از دانه خوردن مٌهر شوند چون ممکن است که در صبح زود قبل از مسابقه علاوه بر استرس وارده و بدلیل اینکه باید ساعتی زودتر اقدام به مٌهر کردن نمود بنابراین مزاحم خواب کبوتر خواهید شد . همچنین مٌهر حریف ، باید فاقد شماره تلفن باشد چون در صورت گرفتاری احتمالی پرنده ، بجای شما با حریف شما تماس می گیرند و کبوترشما در اختیار حریفتان قرار خواهد گرفت !؟ علت اضافه مٌهرکردن کبوتران ( رزرو ) بدین سبب است که چنانچه کبوتری در روز مسابقه وضعیت و یا حال مناسبی نداشت بتوانیم در صورت نیاز از کبوتران رزرو استفاده می نمائیم . راجع به توافق ، برای زمان لازم در هوا کردن کبوتر دقت داشته باشید که هر چه بام شما کوتاه تر باشد و شما بخواهید کبوترانتان را بصورت پلکانی و خرد خرد هوا کنید تا روی سر هم شوند و راحتتر بهوا روند بنفع شماست که زمانتان اضافه گردد در غیر اینصورت کبوترانتان بصورت فشرده و عمده ، بسیار سنگین بلند شده و امکان هرز شدن و بریده شدن در اثر دسته شدن را دارند .   ( این زمان معمولا" از 2 الی 7 دقیقه بسته به تعداد متغییر است ) 5 – در مورد گماردن شخص پای آب و دانه عرض می کنم که اگر حریف شما فردی آگاه و خبره در این رشته محسوب می شود حتما" قراردادتان را برای 5 روز پای آب و دانه تنظیم نمائید . همانگونه که بعدا" در مبحث کبکی بازی حرفه ای و نوین عرض خواهم کرد ، برخی از داروهایی را داریم که تا 5 روز مانده به روز مسابقه ، کارآیی عالی دارند که بنابراین لازم است برای جلوگیری از این حربه ، به مدت 5 روز شرایط آب و دانه حریف را مطابق قرارداد ، زیر ذره بین قرار دهید . ؟! در مورد استفاده از دانه درشت ، مانند قره ماش و گندم خصوصا" بصورت خیس شده کاملا" ممنوع است . زیرا دانه ای مثل قره ماش مانند اسفنج عمل کرده و هر دارویی را بخود می کشد و می توان آن را درون یک پرده توری ریز و توسط یک پنکه سریعا" خشک کرد تا باد هم نکند و بنابراین برای جلوگیری از ترفندهای اینچنینی میبایست دادن هر گونه دانه درشت و همچنین خیس شده نیز ممنوع گردد و تنها در قرارداد ، دانه ارزن ، آنهم بصورت خشک مجاز باشد . د رمورد آیتم ششم قرارداد در میان نص صریح قرارداد توضیح داده ام . 6 – برای جلوگیری از پیدایش هر گونه اختلافی مابین طرفین ، میبایست مبالغ قید شده در قرارداد را قبلا" تحویل داوران وسط نمایند و برای اینکه کسی از باخت خود احساس یک شکست سنگین را ننماید و بر عکس ، حتی از باخت خود احساس رضایت و شادی نماید نیکوتر است که دوستان اهل مسابقه ،  تمام یا حداقل نیمی از عواید خود را برای مصرف در امور خیریه اختصاص دهند تا جامعه نیز در قبال این گام خیرخواهانه ، حداقل نگاه مثبتی به این رشته داشته باشد .                  (منبعhttp://www.babak-arbabkhosro.blogfa.com/)

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


آخرین مطالب ...
» دانلود کلیپ سفید نوک ریز
» کبوتر قره +عکس
» کبوتر سرور+عکس (انواع نژادها)
» کبوتر سرور انواع نژاد ها+عکس
» کبوتر نقره ای + عکس
» کلیپ کبوتر چتری دم یو
» دانلود کلیپ سرخ کربلایی2
» کلیپ نقره ای پاپر
» کبوتر طوقی+عکس
» کلیپ گرو قم
» دانلود کلیپ کبوتر حامل
» دانلود کلیپ کبوتر امپراطور
» دانلود کلیپ کبوتر طوقی
» دانلو کلیپ کبوتر سینه ای
» دانلود کلیپ کبوتر یهودی
» کبوتر چینی یا جغد چینی + عکس
» دانلود کلیپ کبوتر رنگی (فردو /قم)
» کبوتر کاکلی شاخ دار+عکس
» کبوتر های زیبا +عکس
» کبوتر مصری +عکس
» کبوتر لارک (المانی)+عکس
» کبوتر مودنا + عکس
» کبوتر زاغ چشم نوک سفید + عکس
» کبوتر سبز نقره ای +عکس
» کبوتر پشت سفید + عکس
» کبوتر دم سیاه و کل دم سیاه+ عکس
» کبوتر رولر + عکس
» کبوترتیپلر یا تمبلر + عکس
» کبوتر ریش+عکس
» کبوتر کل دار + عکس
» کبوتر اسکاندرون یا اسکندرون + عکس
» کبوتر سفید پر پا نوک ریز مشهدی + عکس
» کبوتر پشت طاووسی + عکس
» کبوتر حامل + عکس
» کبوتر سوالا+ عکس
» کبوتر مالت+ عکس
» کبوتر سرک + عکس
» کبوتر کله سفید یا کلاغ کربلایی + عکس
» کبوتر بخارا+عکس
» کبوتر دو کاکل+عکس
» کبوتر پرستویی+عکس
» کبوتر چشم تلسکوپی+عکس
» کبوتر دم سفید+عکس
» کبوتر کلاخودی+عکس
» کبوتر سینه دم سیاه +عکس
» کبوتر پشت دار+عکس
» کبوتر کینگ +عکس
» کبوترگرو (تیر ماه)+ عکس
» کلیپ کبوتر طوقی
» کبوتر فری+عکس

Home | FeedBack

Copyright © 2008 LoxBlog.Com . All Rights Reserved. Translation Www.NazTarin.Com